Alexander is bakar bröd.

Ja, nu har jag varit hemma ett tag, och då menar jag alltså hemma som på orust i över en vecka i sträck. Det har varit framförallt ostressigt och barnfritt... Nästan. Alla mina syskon är här/kommer hit snart med respektive eller barn, och det kommer sluta på en siffra en bit över tio som ska bo här. Men det är mycket trevligt, eftersom jag nästan aldrig träffar dem annars med anledning av avstånd till utlandet och sådant.

Vad har jag egentligen haft för mig här på orust i en hel vecka, kanske ni undrar då? Jo, det kan jag ge er svar på, så obehagligt detaljerat så att ingen någonsin kommer vilja läsa den här bloggen igen. Men det vill jag såklart inte, eftersom jag håller mina tre läsare oerhört varmt om hjärtat. Jaha, men ska du berätta någon gång? Ja, visstja.

Jag har gjort en facebook-revival, efter ändlöst tjat från min nördiga mamma, och fastnade ganska fort igen. Jag upptäckte att det faktiskt är så att alla har facebook, och jag förstod varför. Tack mamma!

Sedan betsämde jag mig för att bättra på nördighetsstämpeln, som jag i allmänhet har ganska svårt att komma undan, och beställa ett Playstation 3, som jag i hemlighet har suktat ända sedan 2006, men har aldrig haft pengarna eller modet innan. Nu är den iallfall beställd, tillsammans med GTA IV och jag är !

På fredag blir det way out west, pepp!

Kommentarer
Postat av: SnyggMalinn

Dina tre läsare, haha. Nu har du en till!

2008-08-05 @ 17:13:17
Postat av: A2

NO! resist facebook, håll dig till PS3 och låt google och youtube ta över världen istället :)

2008-08-05 @ 22:24:42
Postat av: Emma

Way out West? Vet du att jag precis började hata dig? ;)

2008-08-06 @ 09:16:27
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0