Helvetet.

Fredag! Idag vet jag faktiskt vilken dag det är, det gjorde jag inte igår. Sånt händer bara på sommarlov, att inte veta vilken dag det är alltså. Skum känsla.

Hursomhelst, så har jag idag varit i Helvetet, eller som man säger här: Torp. Ett annat namn är "Ångesten", det brukar stämma ganska bra med så jag känner större delen av den tid jag spenderar där. Jag vet inte vad det är; människorna, miljön eller kombinationen av båda. Eller bara närvaron av massiv, okontrollerad köphysteri. Obehagligt ställe.

Men mitt besök var inte meningslöst, då jag aldrig skulle åka dit på eget initiativ om jag inte hade iallafall ett klart mål i sikte. Jag kapade en hoodie, ett par svartgula strumpor och ett par jeans för 500 spänn. Sweet!

Jag tog tillochmed en bild, vad seriös jag har blivit! Fast hoodien är inte med.
Jäklar vad bloggen sabbar bildkvalitén! Jahaja.

Kommentarer
Postat av: Coffee

Du borde spendera mer tid i gbg, sen verkar torp inte så farligt längre.

2008-08-17 @ 01:09:35
Postat av: Malin

Uh, I know! Det är som att det sitter nåt i väggarna på torp, som bara gör att magen drar ihop sig typ.

Och helt stört värda kläder ^^Ses imorrn!

2008-08-18 @ 15:14:21
Postat av: Alex

Hey, tack! Och word, också. Och vi ses imorgon!

2008-08-18 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0