Last. fm

Whoah! Fast det var nog inget. Idag har jag hängt på last.fm, och funnit att det finns 30 poppunkband som låter precis likadant. Fast nu har jag hittat nåt band som heter Brighten som verkar rätt bra, låter lite som The Maine.

Anledningen till det här, eller en av dem är att jag tänkte köpa en skiva, eller två kanske. Jag blev inspirerad av Emma, som hade köpt två skivor och påminde mig om vilken trevlig känsla det är att ha en skiva, med fodral och allt, och upptäcka hur bra den är och sedan komma på att man har köpt den helt själv! Låter lite töntigt kanske, med den är en trevlig känsla. Lite annorlunda från att ha låtarna bara på itunesbiblioteket.

Så jag vill hitta ett par band som verkar bra, och köpa en skiva eller tre, bara sådär. De får gärna vara billiga också, eh. En hoodie ska jag köpa också, det är ju kallt nu, craps. Whoah!

Lyssna på:

www.myspace.com/wearebrighten - Brighten.

www.myspace.com/thealmost - The Almost. Hård/mjuk poppunk/litecountryibland, med trummisen/sångaren från underoath.

www.myspace.com/inflames - In Flames. Skrikig och melodiös metal. Typ.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0