One of those days

Oooh, tisdagen rör sig långsamt.

Tiden verkar vilja röra sig långsamt den här veckan, även om det egentligen är ganska mycket jag har att göra. Julklappen (yes, alla får samma) blir en hel del jobb, men nu har vi iallfall bestämt när vi ska göra klart den. Min mage är i uppror som vanligt, det är inte alltid jag vet varför. 

Men jag vet att det inte är därför nu iallafall. Det blir bäst såhär, jag är säker på det.

...Aha! Kodspråk var det där. Mina blogginlägg är faktiskt extremt genomänkta, och innehåller hemliga, kodade meddelanden till enskilda personer, överallt. Om ni vill så kan ni försöka lista ut dem! Gissa och sådär. Här kommer ett till: Har göteborgsbaserade japaner vinterlov? Oj, den här måste man vara rejält uppärksam för att fixa, om man inte själv är den utvalde för meddelandet då. Spänningen stiger.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att jag kan lista ut vad både det ena och det andra betyder. :)



Det blir fint det här. Det vet jag!

2008-12-16 @ 21:04:00
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: Coffee

"Lov" är en okänd term för japaner från Göteborg, eller Japanus Göteborgurus, som de också kallas. Det har vissa liknande upplevelser, såsom "helger", eller "fredagar". Japanerna lever främst på sushi och i vissa fall kebab. De är uppdelade i större grupper med två undergrupper i varje, kommunikationen fungerar bra mellan undergrupperna.

Mellan den 18 december till början av januari ligger Japanerna i vila och håller sig borta från göteborg. Det finns då en risk att man stöter på dem utanför lyan.

2008-12-17 @ 00:44:26
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Alko

Ah! Utmärkta nyheter!

2008-12-17 @ 16:43:07
Postat av: Loli

Du kan vara en kod!

2008-12-20 @ 14:01:08
URL: http://loni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0