Where's My Chipmunk?

Med den plötsliga uppenbarelsen att det inte var någon som förstod skämtet så fortskrider jag med ännu ett förvirrat och ostrukturerat blogginlägg. Men först vill jag bara att alla ska veta hur hyseriskt roligt skämtet var om man förstod det. Så. Nu vet ni.

Igår erövrade jag och mina trogna vapenbröder i Where's My Chipmunk? alla Chemical Vocations före detta fans. Vi spelade i/på fängelset tillsammans med det ovannämnda bandet. Spelningen var fin, vi var otighta emellanåt, men det gick så hysteriskt snabbt att det var ingen som märkte det. (ehm...) Efteråt var vi nästan superkändisar, och några kom tillochmed och frågade vad det var vi hette nu igen, så att de kunde gå in på våran myspace och lyssna på våran 15 sekunder långa sample om och om och om igen.

Det bästa under kvällen var dock gänget med 15-åriga emotjejer, som när vi skulle ut efter spelningen till mig ropar: "Vilken sjukt snygg kompis du har, vad heter han i efternamn?!" Patrik, som går lite bakom mig och kommer ut ett par sekunder senare, inser ganska snabbt att det är honom de syftar på, och svarar hastigt "Eh, Patrik Ekdahl heter jag". Jag är superkäck och lägger till: "Superstor snopp har han också!" och inser ganska snart vilken fetdiss det var jag fick egentligen.

Vadå snygg kompis? Jag då? Ohängda 15-åringar. Helt förkrossad var jag alltså. Otröstlig. Men det löste sig, vi gick hem till M and A och spelade Guitar Hero, och när Mikael och Andrea kom hem så fick vi kuddar och täcken och sånt.

Idag är det första advent, fina fisken! Jag har en ny mikrofonilur och på tisdag fyller jag år!

Kommentarer
Postat av: Loli

Men du sötnos, 15-åriga emotjejer är ändå inget att ha! Tänk på alla andra som älskar dig, du är ju gud!

2008-11-30 @ 17:07:59
URL: http://loni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, tekniskt sett så är jag faktiskt inte Gud än, den stora Modern innehar den titeln nu. Men jag har det i blodet, kan man säga.

2008-11-30 @ 22:03:02
Postat av: Maggie Mae

Mwah, Alex. Skit i dom. Du kommer alltid vara mina drömmars man <3

2008-11-30 @ 23:55:41
URL: http://maggiemae.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan bara hålla med ovanstående talare, innerst inne är det dig vi alla vill ha! Även de 15-åriga emokidsen! ;) Imorn fyller du år! YEY! xD

2008-12-01 @ 20:16:20
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: markus

Haha, fettodissen där du. Patrik var nog stolt iaf! xD

2008-12-06 @ 17:01:10
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0