Stating the obvious

"I am laughing, don't you hear"

Idag har jag ställt tillbaka klockan. Imorgon är det England.

Igår pratade jag i telefon superlänge, det var superbra, jag blev glad. Jag har så svårt att prata i telefon annars, så fort det blir ett avbrott i konversationen så känns det som att jag måste avsluta den. Det finns liksom ingenting att göra om det blir tyst, på telefon. Om konversationen är på riktigt så blir det inte alls lika obekvämt, ofta. Men om jag pratar med någon på telefon, som är lätt att prata med så kan jag prata längre... Oj, det där var ju ganska uppenbart. Stating the obvious är min nya grej tror jag:

"Påpeka Det Uppenbara!("TM" med små bostäver sådärnivet)" 
-Ett snabbt och lätt sätt att dumförklara alla i din omgivning och inte minst dig själv!


England imogon också tills torsdag, peppigt! Jag borde nog packa kanske.

Dagens bästa är: Lovisas nyinförskaffade myspace! Nu låter det ju som att jag är stalkerkillen, men det är faktiskt så att det är sjukt bra att jag och alla andra nu kan lyssna när vi vill! Snygg är hon också!

www.myspace.com/theskyfallingdown

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag må säga att du faktiskt är lite som en stalker. :W

2008-10-27 @ 14:56:40
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Emma

Uppenbart är bra, tror jag! :)

Ha det nu bäst i London!

2008-10-27 @ 23:16:03
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: Loli

Men sötnos nu får du ge dig, jag kommer bli sådär självupptagen och tro mig en massa om du fortsätter såhär! Iiihk, tackkram genom internätet får du i alla fall. Eftersom jag tycker att du är typ bäst så betyder ditt beröm massor.



Håller med Emma, det är bra att påpeka uppenbara saker, som en liten summering liksom. Ibland upptäcker man hur sjukt många ord man använder för att säga nåt litet när man egentligen kunde sagt det men en enda mening, vilket man gör man påpekar det uppenbara... okej makes no sense och jag bara flummar lite. Himla lång kommentar föresten. Den bjuder jag på.

2008-10-27 @ 23:47:06
URL: http://loni.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag fick alla kommentarer genom att surfa runt på andras bloggar. :W Hade faktiskt 21 besökare på bloggen igår :P

Fast det kan ha varit bildens förtjänst med ;)

2008-10-29 @ 14:14:29
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Malin

Stalker alex :o I like obvious ^^

2008-10-30 @ 17:19:32
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0