Huj!

Nu är jag på svängen igen, eller något sånt. Jag har nog tappat nästan alla mina läsare under uppehållet, men eftersom de bara var tre så kanske det inte gör så mycket.

(Svaret på den obligatoriska frågan "hur är det?"): Min mentala status för tillfället verkar vara ett slags dovt, avslappnat paniktillstånd, men eftersom jag har panik i någon form så har jag lite svårt att känna efter.

Skolan känns helsweet, även om det förmodligen är den som är boven bakom paniken. Våran klass lever upp till sina förväntingar, och de nya ämnen vi har är faktiskt intressanta. Bra lärare också. Den stora grejen, och anledning till ångest för många nu i början är projektarbetet. Men jag har lyckats fixa ihop en fin ide som kommer bli bra, så inga problem där.

Hm, nu ska jag sova. Hejhoj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du äär så duktig :)

2008-09-05 @ 08:15:35
Postat av: Coffee

Panik är underskattat. Skulle man kunna säga. Men det är det inte. Dock är det helt i sin ordning, då projektarbete + musikal samtidigt kan bli lite stressigt.



Jag kan nog helt ärligt säga att jag varit inne varje dag och kollat om du uppdaterat, så mycket fritid har jag.



Vad tycker du om MAJI?

2008-09-05 @ 11:57:02
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Markus

Nemen ser man på. Du verkar klara dig fint. Jodå jag saknade allt dina inlägg när du inte skrev.. Du får inte ha sådan uppehåll :w hostska jag sägahost Men plöj på. Ha't bra

2008-09-05 @ 12:30:20
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Swondra

Jag är din fjärde läsare, glöm inte mig! ;-)

2008-09-09 @ 08:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0